דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדפסת פוסטר - ארבעה דרכים להכנת מודעות ענקיות 

מאת    [ 13/07/2008 ]

מילים במאמר: 438   [ נצפה 4636 פעמים ]

התווית התמונות שלך עבור חומר הפרסום דומה לתחושה של לבישת זוג מכנסיים קטנים בשני מספרים ממכנסי הג?ינס הצמודים. כמה שתדחוק ותתחוב ותשנה זוויות עדיין תמצא את עצמך במחצית הדרך. אי אפשר לדחוף בכוח כי הדפוס יפקע מבין התפרים. דע את החוזק והפוטנציאל שבהדפסת פוסטר כדי שהפרסום שלך יתאים לצרכי השיווק שלך.

הכן את הפוסטרים כך שיתאימו לצרכים השיווקים והפרסומיים שלך, תעמולות הקידום, אירועים וכדומה.

היתרון בהדפסת פוסטר הוא שאתה יכול להתאים בקלות את הספיספיקציות לתוכן המודעה, במקום להתאים את תוכן המודעה לספיסיפיקציות. שיטת ההדפסה בפורמט רחב הוא הקוטור של הדפסת פוסטר; כשהגודל כן חשוב, תפור את המסר לפי מידה.


התאמת הגודל
המידות הסטנדרטיות של פוסטרים באות בגדלים של 28 על 43, 45 על 60 ס,מ, 60 על 90 ס"מ ו- 70 על 100 ס"מ, או בגודל של פוסטר קולנוע. לעתים, כל מה שאתה צריך הוא פוסטר בגודל מעט מעל הגודל הסטנדרטי הקטן שמתאימה באופן די מסורבל למידה הבאה.
מכונות דפוס בפורמט רחב יכולות לעבוד עם הגדלים שבין הגדלים הסטנדרטיים. אתה יכול לציין את מידות האורך והגובה המדוייקות עבור כל פרוייקט.
זאת ועוד, גודל הדפוס של מכונות הדפוס בפורמט רחב יכולות להדפיס גודל המשתרע מהרצפה ועד לתקרה. האורך האופקי יכול לנוע בין 20 ס"מ ועד ל -1.5 מ?. האורך האנכי יכול להיות ארוך יותר; מ- 20 ס"מ ועד ל - 2.5 מ? (ללא ספק הרבה מעבר לגובה שלך). כמובן, שניתן לשנות את הגדלים ולשנות את כיוון ההדפסה מפורטרט ללנדסקפ.
פליירים בגודל פוסטרים
אם אינך מעוניין לשנות את הגודל, תמיד תוכל לשנות את המראה. חלוקת פליירים בגודל של פוסטרים יכולה להותיר רושם אדיר. הדפס כמה מאות פליירים וחלק אותם כמזכרות או כפין אפ. שיטת הדפסת אופסט בפורמט רחב מאפשרת הדפסת פוסטרים זולה.
והכי חשוב, אתה יכול לבחור את סוג הנייר שעליו ברצונך להדפיס את הפוסטר. אתה יכול להדפיס על נייר כריכה מבריק של 50 ק"ג (בדומה לכריכת מגזין עבה) או על 50 ק"ג נייר טקסט מבריק דק יותר (שהוא דק כמו דפי המגזין) שהוא קל יותר לשימוש.
בחר את המיקום
פוסטרים בשטחי פנים הם לרוב קטנים יותר מפוסטרים בשטחי חוץ. השתמש בגדלים גדולים עבור פוסטרים בשטחי פנים. כך תכה במתחרים ותמשוך את תשומת ליבם של הלקוחות.
כשאתה מזמין הדפסה של פוסטרים גדולים בשטחי חוץ, השתולל והדפס בגדלים ענקיים. פוסטרים בפורמט רחב מאפשרים לך לבחור את החומר ממנו עשוי הפוסטר, בקש סוגי ויניל שונים כך שתוכל להדפיס באנרים בגדלים של פוסטרים. בכך בוודאי תזכה ביותר מכמה מבטים.
ציפוי uv עבור הדפסה גדולה במיוחד ניתנת לביצוע מעבר לכל לגודל; ניתן לבצע אותה עם גורם הוואו. הדפס את הפוסטרים עם ציפוי uv מבריק מאוד. הציפוי עוטף את הדפוס במעין חומר פלסטיק דק שמעניק לדפוס צבעים חיים וברק נוסף. ציפוי uv משפר את הקונטרסט והחיוניות של הדפוס ומעניק לפוסטר יתרון על פוסטרים אחרים.
רמי כהן, מנכ"ל
קמפוס לדפוס דיגיטלי
http://www.campus.org.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב